Sydney

Nu ar vi framme i Sydney. Vi har lagt ut annons pa bilen sa far se om det finns nagon som ar intresserad. Det ar ratt kallt har nere sa vi var tvungna att kopa oss en varsin sovsack och jag kopte mig ett par uggs. Det ar ganska varmt pa dagarna men pa kvallarna och natterna blir det riktigt kallt. Drommer mig tillbaka till alla harliga dagar pa stranderna langs ostkusten da vi solade, badade och surfade massor. Nu ar man blek som ett spoke igen. Haha!

Sitter och kikar runt pa flygbiljetter just nu, hade varit kul att stanna nagonstans pa hemvagen dar det ar VARMT!! haha men vagrar aka till Nya Zeeland for dar ar det annu kallare an vad det ar har. Hade garna akt dit nar vi anda var sahar langt borta men fegade ur trots efter allt snack om att jag skulle vaga hoppa bungeejump, fallskarmshopp och en massa andra adrenalinsporter innan vi akte. Det kanns som att jag var mycket tuffare forut?

Fiji eller Bali hade inte varit sa dumt det heller.. Men vi har ju sa sjukt mycket grejer som ska tas med hem, forstar inte hur vi ska orka slapa pa allt.. Men det ordnar sig nog. Jag hoppas vi far bilen sald inom ett par veckor iallafall sa man far komma hem och njuta av den svenska sommaren hemma med familj och vanner :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0