Fraser Island imorgon

Vaknade upp med världens huvudvärk imorse, trodde jag skulle spy.. Jag tror det kommer från nacken efter vi målade igår, men har tagit ipren nu som jag har med mig från Sverige så det känns lite bättre nu. Det hjälpte inte att de två yngsta barnen sprang runt och skrek och grinade hela morgonen och grabbarna höll på och såga hyllor med någon maskin alldeles utanför vårat rum. Nu ska jag äta lite frukost sen ska jag och Fredrik åka in till stan en sväng. Vi åker till Fraser Island imorgon och stannar där två nätter. Ska bli så kul!! :)

Här kommer lite nya bilder från den senaste veckan.. Kommer ni ihåg kängurun som jag berättade om? Den kom tillbaka igen två dagar senare. Vi matade den med hästfoder och klappade den. Den var så tam!







De hittade en jättestor spindel för några dagar sedan som de la ner i en plastlåda och ställde in på Fredriks och mitt rum på morgonen.. De tyckte att det var jättekul eftersom alla vet hur rädda vi är för alla äckliga djur här.. haha. Men det roliga var att de hade lagt ner en plastorm i samma låda och när jag såg lådan tänkte jag: vem har ställt in en låda med en plastorm i? Kul skämt! Men sen såg jag spindeln..fyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0