30 Mars 2012

Inatt har jag sovit med oronproppar och sovmask for att jag alltid blir vackt av familjens galna tuppar som borjar skrika klockan fem pa morgonen och fortsatter ett par timmar in pa morgonkvisten. Sen finns det inga persienner i det har rummet sa solen lyser rakt in i ansiktet pa en. Men trots det sa vaknade jag jattetidigt for ena proppen hade ramlat ur och hundarna skallde som om det vore inbrott eller nagot.

Ikvall star vi for middagen for pappan i familjen ar i Melbourne pa jobb och mamman har precis opererat sig och kom hem fran sjukhuset for bara ett par dagar sedan. Kanske blir nagot svenskt? Vi far se. Igar bakade jag och yngsta tjejen chokladbollar till nagon valgorenhetsgrej i skolan. Dom blev supergoda och hon blev sa mallig att fa ta med sig nagot annorlunda sa hon skrev en hel uppsats med fakta om chokladbollen. Haha.

Nu har jag antligen fatt liv i Fredrik sa nu ska vi trana. Eller springa med andra ord. Sen blir det kanske stranden en svang eftersom vi inte ska mala nagot idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0