22 år

Ja då var man 22 år då.. Känns väldigt bra! Min födelsedag började med frukost på sängen, sen målade jag och Fredrik i ett par timmar tills färgen tog slut så då tog vi oss ett dopp i poolen. Det var strålande sol hela dagen igår så det var jättehärligt! På kvällen var vi ut och åt pizza på en jättemysig restaurang i Noosa junction. Det var den godaste pizzan jag någonsin ätit!! En öl på det blev det också, gott! Sen åkte vi hem och åt chokladtårta som Fredrik hade köpt dagen innan. En skype med både mamma, pappa och Sandra ute på verandan hann jag också med innan jag somnade alldeles för sent.

Tack för alla fina presenter och gratulationer! ♥





Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej gumman & Grattis i efterskott. Kom på imorse att du fyllde år igår. Hoppas du fick en bra födelsedag, men det lät som att den varit bra :)Ha de toppen! Puss & Kram

2012-03-02 @ 11:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0