Noosa

Back in paradise!! Vi är tillbaka i Noosa och vi kunde inte ha det bättre just nu. Vi reser fortfarande med våra kära värmlänningar och vi har det väldigt gött som de säger. Jag har helt tappat räkningen på vilken dag eller datum det är. Men det spelar egentligen ingen roll heller. Det enda vi gör är att äta, sola, bada, surfa, läsa böcker, äta igen, sova och så börjar det om så igen nästa dag. Vet inte riktigt vart den senaste veckan tagit vägen men jag har hunnit läsa ut två böcker på en vecka och det har jag inte gjort på flera år. Så någonting säger mig att vi har en riktig härlig semester här i Noosa.

Innan vi kom hit till Noosa så stannade vi några nätter i Mololoolaba, Alexandra Headland och Maroochydore. De hade så fina stränder och vilka mysiga städer!! Jag och Fredrik stannade inte där sist när vi var påväg till Noosa. Vi åkte direkt från Surfers Paradise upp till Noosa. Så jag är jätteglad att jag har fått varit där nu.

Jag håller på att föra över lite nya bilder så får se om det kommer upp någon här idag annars får det bli på facebook sen. Jag är inte så bra på att blogga längre märker jag. Jag var mycket duktigare på att uppdatera när jag bodde i USA. Men som sagt så har vi inget trådlöst internet längre så det kan jag iallafall skylla på.

Kommentarer
Postat av: Mamma

HejVickis!

Satt precis och tänkte att det var så längesedan sist,och att jag skulle skriva nått på fb..

Här du var !!:)..Vill säga att jag tycker det är härligt att du kopplar av och läser böcker...Du är ju där för att njuta inte att hålla oss uppdaterad hela tiden..skriv nått i bland ,för det är kul att läsa om resan ..skönt att slippa datorn oxå..blev glad att höra att ni mår bra och har sällskap..Var rädda om er...puss och kram mamma

2012-02-22 @ 08:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0