Dålig uppdatering

Nu har det ekat tomt här ett tag.. Vi har målat klart det sista huset nu och det blev så fint! Jag måste fota imorgon så jag kan visa er sen. Förra veckan så flyttade vi ner i deras gästhus (ännu närmare hönsgården!!) efter deras äldsta son åkte tillbaka till Melbourne. Där har vi eget kök, dusch, toalett, dubbelsäng och egen tv. Så mysigt!

Idag har vi börjat städa och plocka ihop våra saker. Vi lämnar Noosa och den här familjen på måndag som det ser ut just nu och planerar på att ta en sväng västerut i outbacken innan det är dags för oss att åka tillbaka till Sydney och sälja bilen. Men vi har inget riktigt bestämt ännu. Jag vet inte riktigt hur det kommer att bli med uppdateringarna i framtiden eftersom vi inte kommer att ha något internet.. Så om ni inte hör något från mig så vet ni varför. Det känns lite tråkigt att lämna det här stället men det ska bli roligt och få fortsätta resa och komma ut på vägen med toyan igen :)
Kommer sakna den lilla kängurun som kommer hit varje dag och vill ha mat. Jag brukar mata den med bröd och hästfoder och den har blivit så tam! Den sätter sig utanför våran dörr och väntar varje dag och sen hoppar den alldeles bredvid mig när jag går till garaget för att hämta mat. Sen äter den direkt ur handen och låter mig klia den bakom öronen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0