Rekord

Nu har befolkningen i Noosa heads slagit rekord som var på stranden klockan halv 6 (!!!) imorse. De kommer som en svärm på morgonen en efter en med färdigpackade picknick korgar, surfingbrädor och barnleksaker i högsta hugg. Ni skulle inte tro era ögon om ni såg det!

Vi blir nog kvar här några dagar till efter nyår. Vi hade tänkt att åka imorgon men det känns dumt att kasta sig ut på motorvägen en dag som nyårsafton när så många kör rattfull. Så vi ligger lågt och firar nyår här i Noosa heads så får vi se vad den här lilla semesterorten har att erbjuda :) Hoppas vi får se lite fyrverkerier iallafall!

Nu har jag lagt upp massor med nya bilder på facebook så ni som är vän med mig kan gå in och kika där :)



Kommentarer
Postat av: cecilia gerdin

hej! :) jätte fin blogg! jag undrar om du kanske vill lägga till mig på facebook, så kanske du kan berätta lite om ditt au pair liv? jag har såå många frågor om du vill besvara dom! :) jätte fin blogg. är jätte avundsjuk!

kramar / cecilia gerdin :)

2012-01-25 @ 22:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0